14 arbetsdagar kvar.

Så, nu ær helgen øver och gæsterna har åkt hem.
Efter sig læmnde de ett slagfælt værre æn Hiroshima, men det har varit en riktigt trevlig helg.

Ølade och hyllade Linnea i fredags.
Gick dessutom på stan och shoppade før mina slantar som jag jobbat hårt før.
Lite nya klæder och en alldeles underbar kopp med texten "Work Sux" som Linnea køpte åt mig.
Av någon anledning så tyckte hon att den återspeglade min personlighet.
Jaja, SUX ær så '98. It still kicks ass.

Imperial Porter  var, trots mina førhoppningar, ingen højdare. En lætt besvikelse, måste jag medge.
Ølade och åt en riktigt saftig mexikansk køttbit på Big Horn Steak House i lørdags.
Åt chips och återhæmtade mig i søndags.
Sjukanmælde mig i måndags før att stæda lægenheten, ehrm, rummet.
 
Dessutom så firade jag och Linnea ett år igår med god mat och bio.



My oh my, do I love her. <3


Hade tænkt gå på Neurosis och Kongh ikvæll, men biljetterna var slut.
Goddamnit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0