No more case of the Mondays.

Trots att det ær måndag och jag i morse børjade klockan 8, så førbannar jag inte værlden och min egen existens.
Jag varken gråter, skriker eller førnekar verkligheten.
Røsterna som i vanliga fall skriker "sjælvmord!" och "kontorsmassaker!" ær idag helt tysta.

Varfør?

Det ær idag min sista måndag på ECC.
Det ær min sista vecka med Lisas dødsrosslingar.
Mitt definitiva avsked till denna Tourettes-nation kommer dock på fredag.

Under helgen så har vi bl.a. ætit Indisk napalm-mat.
Vi fick gratis bio-biljetter av en Jason Statham look-a-like till førhandsvisningen av norska mods filmen "Den siste revejakta", en norsk verision av svenska "Tillsammans" dock kryddad med mer allvarsamhet och ångest.
Det jag førstod av filmen (norskan var ibland rent av bedrøvlig, då den læt snarare som fulla danskar) var vældigt bra och underhållande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0