Vinyl-fetisch.

Eftersom mina båda LP spelare har havrerat tænkte jag inførskaffa en ny.
Och dessutom utvidga min samling, och ær på jakt efter bl.a. dessa:

Aborted - Engineering the Dead + Goremaggedon
Bloodbath - Nightmares made flesh
Bongzilla - Amerijuanican + Gateway
Brutal Truth -  Extreme Conditions Demand Extreme Responses
Coldworker - Rotting Paradise + The Contaminated Void
Deranged - Deranged
Disfear - Misanthropic Generation
Electric Wizard - Dopethrone + We Live + Witchcult Today
Fall of Efrafa - Owlsa + Elil
God Among Insects - World Wide Death
His Hero Is Gone - 15 Counts of Arson
Immolation - Close To A World Below
Impaled Nazarene - Nihil
Misery Index - Hela alstret
Nasum - Shift + Human 2.0 + Helvete + Industrislaven + Doombringer
Nuclear Death Terror - Plague Bearer
Skitsystem - Grå Värld, Svarta Tankar + Enkel Resa Till Rännsten 
Sleep - Holy Mountain
Tragedy - Nerve Damage
Weedeater - God Luck and Good Speed



Well, det ær væl dom jag kommer på just nu.
Om någon har en av dessa och vill sælja, hør av er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0